دانلود رایگان انواع بازیها و نرم افزارهای اندروید

در این وبلاگاه میتوانید تمام بازی و نرم افزارهای مورد نیاز خودرا برای دستگاه اندروید خود بصورت کاملا رایگان تهیه نمایید .

دانلود رایگان انواع بازیها و نرم افزارهای اندروید

در این وبلاگاه میتوانید تمام بازی و نرم افزارهای مورد نیاز خودرا برای دستگاه اندروید خود بصورت کاملا رایگان تهیه نمایید .

دانلود رایگان یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه اجرای کتابهای الکترونیک روی تلفنهای همراه اندروید (Moon+Reader Pro 1.2.14)

Moon+ Reader pro  نرم افزاری است حرفه ای و البته قدرتمند که می تواند نقش کتابخوان شما را به بهترین گونه ممکن ایفا کند .این برنامه که پشتیبانی از کتابخانه های آنلاین را نیز در لیست قابلیت های خود دارد امکان باز کردن فرمت های txt/html/epub/umd/fb2/zip/OPDS را در اختیار شما قرار خواهد داد .

یکی از مهم ترین امکانات هر کتاب خوان می تواند قابلیت سوییچ به حالت شب یا روز ( نور کم و زیاد ) باشد که خوشبخاته این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۰ پوسته مختلف می تواند تمامی نیازهای شما را در این زمینه برطرف ساخته و بهترین شرایط را برای مطالعه تان فراهم آورد . از جمله دیگر قابلیت ها می توان به اسکرول خودکار ( بالا یا پایین کردن صفحه بدون دخالت شما ) ، محافظت از چشم هنگام مطالعه های طولانی مدت ، بوکمارک کردن قسمت های دلخواه و جستجو در متون اشاره نمود .

  


New designed book reader with powerful controls & full functions, supports epub, pdf, mobi, chm, cbr, cbz, umd, fb2, txt, html, rar, zip or OPDS formats.

Additional benefits in pro version:

✔ Ad-free, faster & smoother

✔ Shake the phone to speak (Text-to-speech, TTS engine support)

✔ PDF support, fast & speech compatible

✔ Reading statistics function

✔ More beautiful themes, background images and fonts

✔ Customize reader bar function

✔ Headset & Bluetooth keys control

✔ Multi-point touch support



نام فایل :               Moon+Reader Pro 1.2.14

لینک دانلود :           دانلود
حجم فایل :            
۱۲۹۳ کیلوبایت
نوع فایل :
              ZIP-APK
پسورد :
        
        درصورت لزوم  Free-Android.ir
 
سیستم عامل :
   
Android  -  اندروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.